tisdag 26 april 2016

Vinterdjur



2016 04 26

  -Ett inställt inlägg är också ett inlägg. Ett lagt ägg, obefruktat.
  -Eh, öh, sköna skarpa kalla morgnar nu.. Det är välkommet, för min del.  Tids nog kommer dagarna med temperaturer uppemot 25 – 30 grader.   Plågsamma dagar för vinterdjur som oss, asociala   varelser.     Nakenhet  är  sårbarhet.
Tjernobyltat. Tjernobyliskt.
   Rustning. Ring Missing People, jag hittar inte mig själv.
Kroppen tvingade iväg mig på en tröstlös runda även idag. Själv ville jag bara ligga i sängen och äta russin. På eftermiddan skulle jag fixa bilen inför besiktning. Det gick sisådär. Borde ha planerat/vetat bättre.
Men c’est pas mieux, le monde.
Det gäller, har jag kommit på, att sluta i tid. Inte att…. Hålla tiden.


C’est tout. Pas beacoup. Typ.

Gömda tags:
Åsa Romson avgår. Gustav Fridolin är bara ett barn. Det mörka flödet strömmar genom språkrören. Framtiden. Kaplan. Turkiet. Muslimska brödraskapet. Samlag. Islamism. Game of thrones. World of fear.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar