tisdag 21 mars 2017

En bortkastad tisdag till.





2017 03 21
...
Kung Bore ger sig inte så lätt. Även idag huffade och puffade han. Vill inte gå godvilligt. Men jag gick ju godvilligt. Fast bara en mellanlång runda på en dryg timme. De va vitt och slaskigt och mina billiga jula-kängor släpper in vatten i hälen. De höll inte ens en säsong. Jetzt zu hölle gegangen. Aja.

Här en bild av en hund och en katt. Vem är vackrast?
 

Hommage aux BEG.
(Bengt-Erik Grahn)                                         
  
   
  Ovanstående skylt retar mig, men jag lyckas inte få bort den för jag har windows Vista Aero och Firefox. Aja. Tips mottages tacksamt. Jag vill inte uppgradera till Windows 10 för det kostar 1500-1800 kr och så är dess GUI så fult och platt och filhanteringen stinker.
  Jag vet inte vad jag ska göra med resten av mitt liv. Ibland önskar jag att allt var……annorlunda. Så att jag….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar