söndag 31 juli 2016

Oh my GAD..






Huttrade hejdlöst igår också, trots dubbla täcken. Tordes inte äta så mycket. Magen känns inte redo. Å andra sidan är jag inte hungrig, hävdar verkmästarn i magen.
Idag söndag faktiskt bättre. Men jag är svag, trött och förvirrad. Men så är det att bli gammal.
Jag skulle inte kalla mig hypokondriker, för jag leeetar inte efter symptom. Men när symptomen kommer tror jag gärna det värsta. Det är väl ett uttryck för min GAD, Generalized anxiety disorder.
I ett visst skede av livet kommer det en känsla av att matchen är förlorad. Ofta innan första halvlek är slut. Och från den punkten handlar det bara om att hålla siffrorna nere. Minimera förlusterna.
Idag åt jag lite mer, vitt bröd, uppblött i té och lite yoghurt (med socker)
Än så länge har det inte kommit upp. Tjohoo, en få va gla för de lilla.

  


Mitt underliv, iklätt cammo-tights från Arje Kajs Outlet för 39 kr. Tunn ömtålig kvalite. Men jag använder dom bara vid festliga tillfällen. Och när är det frågan om festliga tillfällen? Jo; när jag använder dom här tightsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar