torsdag 18 maj 2017

Minuter av lite lycka.



2017 05 18
Tossdag.
.
.
  Idag kunde jag i alla fall ta en försiktig promenad på 45 minuter. Och det funkade ju. Ryggen blev inte sämre. Smärtan var uthärdlig, men motionsglädjen borta förstås. Känslan är att jag måste balansera ryggkotorna som vore dom uppstaplade byggklossar. Vid. Varje. Steg.

**
  Mina små kondensatorer anlände i posten idag och jag tog genast itu med arbetet att löda loss de gamla och löda in de nya. Och först blev det bättre och jag upplevde nån minut av framgångslycka, men problemet kom ju tillbaka sen. Bilden är i alla fall inte riktigt lika mörk som förr, nån förändring blev det, så jag antar att jag är på rätt väg i alla fall. Nu ska jag bara försöka köpa det där lilla kretskortet, som både Netonnet och LG verkar vilja vägra att sälja till mig. Vad har jag gjort dom?
***
Igår var det Norges nationaldag. Då ska alla svenskar lyssna på Norge-visan med Moltas Eriksson i Mosebacke Monarkiiiii.
Locker room banter warning.

En klassiker.
****
En favorit i repris:


a

Jim Carrey.




                 Shady Tiddie..
..
*****

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar