tisdag 18 april 2017

Pryvit z Ukrayiny



2017 04 18 .
Pojkar, pojkar, pojkar; här kommer ett hund-år-till.
*
 

Snygg snökurva i reservatet idag.
**
  


Snygg Jim Carrey i sk-äggig påskhälsning till fansen. Inte för att jag, men ändå..
***
 
En snygg gammal golf jag ägde under 2008. (Notera Saab-spoiler och Saab-sidolister.) En prydlig och lättkörd bil, men jag tyckte ju aldrig om den och sålde den snabbt när jag återfick min stulna Saab. Jag köpte den bara för att den var till salu i närheten, inom gångavstånd. Jag sålde den med en viss förlust, men jag hade annat att tänka på.
****
  Idag hade jag också mycket på agendan, men efter shopping på Clas Olsson och Coop blev jag så jävla trött att jag kollapsade när jag kom hem och alla mina ambitiösa planer bara upplöstes i ingenting.
Fick en attack av förtvivlan och grät lite grann och huttrade och kliade mig blodig.
  Sen sprack också normaldieten på kvällen och jag föll så offer för en frosseri-attack, säkert uppåt en 2800 kalorier, minst.  Det är inte lätt att leva i Ukraina.
  Men jag hade i alla fall inget blod i byxan. Och veckans uttänjning gick också bra, väldigt bra. Och bra är också att jag slipper möta en messerschmidtare. Dom kan vara dödligt elaka.
Men Bossen och Fantomen är sköna lirare. Tänk om en va sådär populär. Eh, men. Heads up appreciated.
  
Eh: vagina?
 

<Privet schpionen>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar