fredag 24 juni 2016

Brakskitar och kapten Gamlodasty.


Inlägg 93
Hälften av britterna släppte en brakskit i EU:s ansikte genom brexit. Så kan det gå.
Zlatan och Hamrén och nåra andra slutar i landslaget. Äntligen.Sen Hamrén och Zlatan kom in har landslaget bara sjunkit på världsrankingen och är nu nere på plats 35 tror jag. Island ligger på plats 34, haha. Så kan det gå.
Mor lilla, bed honom komma igen.
**
Jag hade en jobbig mardröm där jag blev sexuellt anfallen i gångtunnel av två schablon-skurks-araber. Vaknade svettig, men det var varmt på natten, över 20 grader.
Det duggade sen när jag tog min korta, tidiga prolle. Det var inte många ute och jag tänkte att alla andra kanske är döda. Eller att alla andra lever.
***
Jag kom att tänka på kapten Gamlodasty, hjälten i min första roman. Handel-smugglar-kapten med gott hjärta och hetsigt temperament. Hans mössa såg ut som ett höstlöv som singlat ner och klibbat fast på skulten.
Romanen var ju så dålig att jag inte ens försökte ge ut den, så det är inget skryt. Haha. Men jag kanske kan återuppliva karaktären i min nya bok. Den heter Mordet på rädslan och kommer aldrig att bli klar.
****
Midsommarblues. Yrsel. Huvudvärk.

Dolda tags..
Jag vill inte dö, men jag orkar inte leva längre. Om du kan läsa det här sitter du för nära. Skicka mig gärna en hälsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar