onsdag 10 augusti 2016

Keep cap on when not in - use



2016 08 10
Åh nej, redan Onsdag. Hoppsan, det uppstod ett hål i verkligheten. Bäst att fylla i det med material från den närmaste omgivningen och med antagningar och med fantasier. Som vi gör. Hålet kan nästan bli osynligt, men diskrepanser finns där alltid, om vi tittar noga.
Destruktiva principer: Fråga inte, folk vill inte berätta. Berätta inte, folk vill inte veta.
Riskfyllda principer: Ropa hej innan du hoppar över diket. Köp grisen i säcken.
Eh: min hälsa är väl lite bättre. (Önskar jag). Jag är piggare, men magen inte helt ok. Halsen skrovlig i evighet men sväljningar är nu inget problemas.
Jag genomförde en lång vandring i reservatet. Bitvis ett tröstlöst traskande, men det bröts lite av en skönhetsupplevelse när jag mötte personen med två vita labradorer. Det var mitt i den djupaste skogsgrönskan så de två glada bländvita labradorerna lyste upp hela – tillvaron där.
Vädret var mulet och skönt svalt. Ishavsluft som strömmar ner. Golfströmmen kämpar förgäves.
Inne i lägenheten känns en doft av lacknafta. När jag meckade med bildörren fick jag olja på en vit tröja och för att få bort fläckarna använde jag lacknafta. Och trots att jag tvättade tröjan två gånger i 50 grader, så doftar den ännu av lacknafta. Men det försvinner väl.
Aja: Evaporate, corporal.
   
 

Animation social. I’m in big trouble if this is so.
Pas plan pour moi.
Par conséquent, je suis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar