fredag 4 januari 2019

The Big Lift a-coming (uppdaterad)

Dom här Bekymren bär jag med mig bara för att jag inte orkar kasta bort dom..
Som med Viking o hans tegelsten.
Die Dickie Dick Dickens von diese Welt
schlagt wellen.

Själen lättar. Kroppen förtungas.

Styrsel. Yrsel.

Voj vomit, as it were.
Bakterie-kultur.
Singularitet. 

Den stora inverteringsdagen.They cancelled the game.
Jorden vinglar fram och tillbaka
på sin axis of evil.

Vintersolståndets knappa dagar. 

Själen har ett namn, själen kan separeras.

Postas i ett brev. Kuvert. Covert. Täckt.Vierge Postmoderne.
Även jag har en tendens till patologisk humle.
I kristider dricker jag mjöd från ryssland.
 Jag har gjort en video
 som jag kallar ruski, 
 eller ruskismer.
 Den är hemsk, men kommer att publiceras förr
....
 eller senare.
I ögonblick av svaghet.
Eh, den här texten är ett work in progress,

 no less. And certainly no more.Naught for naught, I fought, 

Un-intestinally.






Montgomery Clift.
Det är nånting med den manliga ömtåligheten, typiskt representerad av Montgomery, som jag finner attraktivt, och rörande. Världen behöver mer av detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar