fredag 5 januari 2018

Uppenbarelser (e-pips)

Erscheinung des Herrn, zo zu zagen.
Alltså; det lyser på Herren.  
Allt uppenbaras i skenet från några billiga Taschenlampen. 
You too.
Det är mycket vatten i åarna. 
Som om vårfloden kommer tidigt i år.
På många sätt.
.. 
Su-su-suggestivt.
(Lite darrhänt filmat, men hej; det här är dagens verklighetens tjuvkik)

Del 2 : Nyheter från text-tv:
   Nytt hopp för oss tinnitusdrabbade       
                                       
  Tinnitusbesvär ser ut att kunna min- 
  skas med hjälp av särskilda ljud och 
  elektriska impulser, skriver Dagens  
  Medicin, som tagit del av en mindre  
  studie från tidskriften Science Trans-
  lation Medicine.                     
                                       
  Resultaten bygger på studier av djur 
  och 20 patienter. Enligt forskarna   
  minskade tinnitus- ljuden med i snitt
  tolv decibel efter att aktiv         
  behandling getts dagligen under fyra 
  veckor.                              
                                       
  Forskarna tror nu att det kan vara ett
  första steg mot en ny behandling.  

Del 3.

Och uppenbarligen överlevde jag skitåret 2017 och ramlade in i det nya året med det korta benet före. Åh, jag rycker upp mig. Min medicinering ska ändras på flera sätt. Jag är skeptisk, men har ett visst hopp.

....Egentligen.

Tips check: (Till mitt framtida jag)


Tips 2: (10 underskattade filmer från 2000-talet)
,,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar