fredag 19 januari 2018

Fyra nollor i grillen

Jag kom till ett nystruket fält och funderade på om jag verkligen skulle besudla den vita ytan med mina skurksteg:
 .. .. ... .. ....
.Det skulle jag inte. Jag vände på skurk-klacken och knuffade min kalla skurk-kropp hela vägen hem.
Och igår bakade jag nya skurk-bajskorvar:
.
..
Bara för att jag kunde. Inte för att jag liksom ville. Dom blev saftiga men inte... goda.
Sen försvann en timme när jag fick se mig själv på tv. Innan jag blev känd och skurk.

  På julafton försvann en plomb med seg knäck. Jag borstade tänderna med Sensodyns repair and protect, men jag blev besviken. Plomben lagades inte med tandkrämen. Tandkrämen är en skurkprodukt.


.
.


























Stenapor, halvgudar.
0000
Och di där fyra nollorna ?:






(Se där vad man kan göra med lite gratis programvara.)










1 kommentar:

  1. haha
    jag har på INTErnätet funnit en person med samma sjuka humor och självkänsla som mig schöl.. tack för att du finns
    /en likadan

    SvaraRadera