tisdag 6 december 2016

Om inte annat



 En ska väl inte kasta yxan i sjön. För nu är den frusen. 
Om inte annat.
 

  En rätt solig dag med temperaturen på rätt sida om nollstrecket, så det var inte slaskigt. Jag tog i ordentligt på prollen för jag tänkte om jag verkligen har sköldkörtelproblem, borde jag väl vara försvagad. Men jag kände mig pigg hela jävla vägen ända hem.
  Jag använde den piggheten och prövade att åka till GDS för att byta hjul. Den här gången hittade jag inte handtaget till domkraften, men det gick att pumpa med fälgkorset. Sen monterade jag socialfobifilm på höger sidoruta och nu känns det lättare att åka omkring. Och idag var en fin dag att glida omkring i svart, blank, nytvättad bil, nu med vinterdäck ryggvärk.
  Om jag skulle bli allvarligt sjuk i sköldkörtelcancer så kanske det skulle medföra att jag fick lite fysiskt beröring. Vilket inte är helt fel. Det skulle visserligen vara beröring i vårdsyfte enbart, men dock ändå…

  

Om inte annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar