tisdag 20 december 2016

Automarke freunde



  2016 12 20 > En aktiv och givande måndag följdes av en apatisk tisdag. Så går det ibland. Jag känner mig osynligt blek. Igår var det vacker solnedgång och molnen hade samma färger som mina Garamondskor; grått och rosa.
   Idag var himlen grå grå grå. Igår stötte jag på Spionen.
Idag – ingenting. Jag är dold och försilvrad.

3:19
For that which befalleth the sons of men befalleth beasts;
even one thing befalleth them:
as the one dieth, so dieth the other;
yea, they have all one breath;
so that a man hath no preeminence above a beast:
for all is vanity.

För ett par dar sen:
En märkesvän gjorde tummen upp för min bil. Det händer då och då och det är alltid värmande.
Ich habe automarke freunde. Immer etwas, oder was? Na und?

Someone lives inside me face. And it’s not mine.
Only one of us is real.
The great tit killer strikes again.

Dagsmåne.


  
Slutkläm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar