Immer etwas, kumpel. Ingen tecken på bröstcancer. Nu måste jag fundera på vad jag ska göra för positivt efter den informationen. Säga "Tjohoo!?"
Säga "jaha, det va väl bra.." ? Ha sex? Dricka alkohol? Köpa en ny behå?
Jag vet inte, kompis. Saker händer. Jag kom nyss hem från en cykeltur i hård blåst. På hemvägen medvind. Samt alltså även i brevlådan lite medvind.
Typ, men jag är inte ute ur skogen än, är jag. Kära nån...
Und das: Ach, mein schatz; alt werden ist segen und fluch zugleich.
Ich sage denn dass. Was ich jetzt tun musst, das weiss Ich nicht.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar