fredag 5 april 2024

If not if existed. (Experimental excorcisms)

 Ett påbörjat arbete. Full av meening eller bara meen. (typ för livet)
Jag har ett bokat möte med en hoppkvinna. Åh nej; är det schrödingers katt, all over again. Är jag både hoppfull o hopplös samtidigt. A two-state-solution? Vilken andlig brottningsmatch. Vilket Patello femoralt smärt syndrom. Vilket skulle bevisas, men inte blev det. Som jag själv. Jag förblev obevisad, trots alla anschträngungen. 


[Insert edit don't worry kyoko video] (oder etwas anders)




[Insert Di Arbuzn 1965 video]

Anteckning till undertecknad: Jag måste besegra If. Men ej idag.
Anteeksi, mutta kuolen pikkuhiljaa. Anteeksi, mutta. Mutta, anteeksi.
Piccolissima serenata. Und vie.
Är jag som en liten serenad, hela jag?

Nån va på dörren igår, som Ulf Lundell sjöng. Var det...du?
Eller din chokladvän..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar