tisdag 19 mars 2024

Gungor o karuseller (Tu as peut-etre raison..)

   Eh, anteckningar (typ gåvobrev) till mig själv:
Det där med ålderns rätt, när får man den. (Inte än)
Trodde inte att man måste förtjäna den. Men det kanske är så.
Är det inte det ena så är det väl det andra. En välkänd duo, det.
Nu på en blogg i virtuell närhet. Med orkester. Fast inte så nära
som du tror. Dock närmare än vad jag tror själv.
  Jag mötte en människa nyss, uppenbart plågad av ensamhet och
förtvivlan. Två av mina närmaste polare. Den ena garvade högt;
"Hälsa Värnamo!".  Jag vet inte vem. Men jag vet att citatet kommer
från en sång (Hos kuratorn) av husguden Ola Magnell. 
  Men alltså: Don't be a square; cut corners! (I know I did)


Olof Mellberg


Åh nej; ett lesbiskt techgeni hånar Musk.
Typ: you can't make this shit up.

I-landsproblem, problem.


                          Att brösta ett mord o bli en UNWRA-gubbe.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar