söndag 27 juni 2021

Ahoi, all ihr sorgen, all ihr kameraden

 ..

Ingen vill veta vars du köpt din jävla fula tröja. Ingen vill veta vars du vill komma med din meningslösa jävla blogg. Misstag och fel. Döden grinar mig i ansiktet, vilket du vill veta av samma anledning som du blir upphetsad av att se en trafikolycka hända. Kanske är det bara jag.
Kanske är (allt) det här bara jag som är jag.
 Jag känner inga människor, bara förmänskligade sorgekamrater och de är alla tysta. Jag petar på mig själv med en proverbial pinne för att se om jag fortfarande lever, det är kanske vad den här bloggen handlar om. Varken mer och absolut inte eller mindre.

Men hörni! Dom har gjort om receptet på köttbullarna! Dom har tagit bort köttet! 
-Nääeee...
..





::



Typ ahoi..
Sie hatte die flesche weck getagen hatte sie nicht?
Na, jaa, hatte und hatte... etwas auf dem kopf doch.


Tack för din tjänstgöring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar