tisdag 16 juli 2024

Osmickrande uppföranden. Del 1 av 4. (Gunbrella)

Åh, jag vet inte hur. Men fan också vad jag mår dåligt. Fan vad ensam jag är. Värdelösare o dummare o hjälplösare människa finnes ej på denna jord, sanna mina ord. Dessutom ljuger jag så bra. Särskilt för mig själv. I'm so f-ed I could f an f.
   I måndags hade jag en kris, inte bara en kris, utan en kris-kris.
Den här texten är jag som studsar tillbaka..
Men alltså; conduct unbecoming, much? (very, baby, very)

   Eh, trodde jag köpte en artikel på internet o när den kom visade sig den vara spegelvänd. Trodde jag först. Arg på mig själv.
Men sen förstod jag att det var jag som var spegelvänd, haha. På fler sätt än ett.
Aj aj jippie. Ibland lever jag för konkret. Det gör ont. Abstrakt är bättre.
Men det var inte det som var kris-krisen. Men på nåt sätt känner jag att det hör ihop. Saker händer. Osäkert hur allt ska tolkas. Var slutar den första krisen o var börjar den andra... ¿
Ansiedade furtivo, compatiblo y generale.
En abstrakt smärta kan inbillas bort, men inte en konkret.

Passus: I don't know, but I've been told.
No one wants you when you're old.

I read the news today, oh boy.About a lucky man who made the gradeAnd though the news was rather sadWell, I just had to laughI saw the photograph...

Rifle-like umbrella behind police action. 
The police received a call from a member of the public who has encountered a man with a rifle-like object in the S-B Hill district. A major police operation is launched with the aim of locating the man. After a short search, the man is found with the rifle-like object, which turns out to be in an umbrella in the shape of a rifle. The man, who is in his 30s, is not me. or suspected of any crime. The police patrol, on the other hand, explains to the man the highly inappropriateness of walking around with something that is supposed to look like a firearm. 






(Int vet ja, men ja ha hört;
hela jorden vi snart förstört.)
Sayeth Thomas the Crook.
Die menschen sind mir wie die wölfe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar