fredag 3 november 2023

Aj aj jippie. Del 2. (kopro-lallaren)

  Visserligen kom november o den kom hårt (i sina egna byxor) åh nej; byxor igen! vad är det för fel på mig, undrar o-vän av o-ordning. (två o tar ut varann,) nota byxbene.  men ändå. Lider jag av skriftlig koprolali. är jag inget annat än en kopro-lallare. vabene, signorina. må så vara, min trogna kompis, min vapendragare, mitt alterego, samt Etwas-Anders, min "alternative" älskare. 2 nollor tar ut varandra, o vi med dom. som jag o min ... bror.  ser det mörkt ut på min avbytarbänk. lämnar jag efter mig en symbolisk mantel o kan nån kan nån kan nån axla den. Eller brösta den. Hur ser den ut. Är den mycket tung, eller lätt som rök från en nyss rökt cigarett. Aj aj jippie.
  Realisation; ingenting av det som finns att läsa här är sant, i en verklig mening. Det här är typ ett onlinespel, ett FPP, basic, First Person Poetry. Med fri navigering och en dos självupptagenhet included. The Basic Edition. Vilda o fria utsläpp ur min privata... fatabur. Pun indented. If it's hurting it's working, brukar Etwas-Anders säga. Eller brukade säga. Jag tror han är död nu...
typ: Aj aj jippie. Jay.


[infoga byxbild]   Det HÄR är ett PAR byxor. Två byxben.

                          Medeltida...




[infoga sid bechet video]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar