söndag 3 januari 2021

Ensamma vetenskapsvänner säger hej

 

Jaha, och när förra året tog slut och jag vänt mig om och tittat efter vart det tog vägen, då fick jag ju bara ett nytt år kastat på mig direkt, i nacken, haha. Vad väntar nu? Man spanar fram och tillbaka längs händelsehorisonten och kanske tänker att värre kan det ju inte bli, för fan. Men det kan det kanske visst det. För vissa.
Igår ramlade jag på en isfläck och fick mej en rejäl smäll i bakhuvudet och i armbågarna.
Idag ramlade jag när jag klev över ett isigt dike i reservatet och sträckte mig i axeln när jag tog emot mig. Bra början på det nya året. För alla ensamma vänner av vetenskapen..

Eh; min ensamhetsliknande nyårsdags menyyy.


..


..
I live down deep inside my head.

..
And how.
.. 
Vilket skulle, eh... motbevisas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar