torsdag 26 april 2018

The Crazy 88


Åh nej, problemen gaddar ihop sig. Vissäligän är det den tiden på året, men ändå. Il problemo bombastico. Nu känner jag mig som en Uma Thurman som heroiskt klarat sig igenom en lång strid när hon blir omringad av the crazy 88:s och läget ser hopplöst ut.




Eller kanske mer som Elefantmannen
... 

..
I am not an animal..


Jag bläddrar i Ordspråksboken efter lämplig.
Kanske nr 27: ”Some humans ain’t human.”
Eller nr 37: ”Trängslan ger ängslan.”

..
Tröst 

 ...Framtidsplaner 1: Dricka kaffe.




..Framtidsplaner 2:
Att stå som segrare:



..
...
Åh nej, jag mätte min temperatur nu, bara 35,5! Kan de va verkligt?  Då borde jag va immobiliserad, i dvala, eller? Ytterligare en av Ödets Nio Hundar? Ytterligare en Crazy 88? Jag måste genast köpa ny termometer, på nätet, för hemkörning.
Inbillning är inte bara ett fenomen, det är ett alternativt fakta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar