fredag 24 april 2020

Aber fast (Inlägg pågår fortf)

Åh nej; det här komplicerade inlägget är på väg att dö! Jag planerade ju filmer o animationer o  spekulationer o musik o massor med inbillade efterrätter, men jag tappade styrfart, stakade inläggsbåten iland o klev upp på fast mark o gick menlöst in i skogen o sen hittade jag inte tillbaka till båten. Sånt händer. Det är svårt att jobba utan uppmuntran, tack så mycket. Det blir mitt mörka alter ego nr 3 som bestämmer då. Och hen säger: "Tungur livur".


The Aber Fast Story:
[Insert text "Död i mossa"]
Däggdjurens anfader: Den äggläggande musen...




[Insert text: "Acceptabel exponering"]

Vidr 3 miljoner bekräftade infektioner är en sak säker. Covid-19 är här för att stanna. Det försvinner aldrig. Det blir en säsongsbetingad sak. Experter erkänner redan denna verklighet och modellerar den framöver.





[Insert text: "Hot säkrat"]



[Insert text:"Brunte bestiger, del 2"

Min pojkvän Brunte i ett ögonblick av exstas.
[Insert sound: "Hästgnägg"]

[Insert text: "Slöseriet sprider sig"]

Allmänt hierarkiskt:

[Insert text: "Den allmänna hierarkins problem i dagens samhälle"]
Och..kommentera.
Oh no; Don't get me started!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar