lördag 24 mars 2018

Svinprotein

2018 03 23
Pigs, part 1:
Behöver du protein?
Detta är överlägset bästa källan till protein:
Gelatin!
Innehåller hela 86 gram protein per 100 gram. Världsrekord.
Blygsamma 350 kalorier per 100 gr. Aja.
Allt för cirka 60 kr/hg.
Så om du väger 86 kg kan du för 60 kr få hela ditt dagsbehov av protein.
Och 20% av ditt behov av kalorier.
Plus en hel del magnesium. Dock inte mycket annat. Till ex inga kolhydrater alls.
Glöm dyra proteindrycker, typ 18 kr för 6 gram protein, tugga lite gelatin i stället. I know I will. För 12 kr får man 14 gram protein i Gelatin..från svin.
(Kanske inte så himla gott, men idag, vad är?)
Men för all del; Jag kan ha fel.

 >>
Tips om kallprat, ren publik service. Hånad.
Hold your balls.


///< 
Men annars; jag sover sämre, har magnesiumeffekten upphört? Men jag fick ju göra ett litet uppehåll då mina tabletter sinade. Nu har jag börjat igen, men det kanske tar ett tag innan effekten når upp till hjärnan. Mineralet har ju tjocka drivor av fett att kämpa sig igenom innan det når sitt mål i hypofysen. Eller vars de nu ska...
Aja...
För all del; Jag kan ha fel..

Ey, en hrunda i hreviret:
Fortfarande is å ån. Kan ej minnas att isen legat så länge. Men jag är gammal, jag kan inte minnas allt. Typ, för all del, jag kan ha fel.


Pigs part 2:
Jim Carrey kan svinrita:

But: What do I know? I’m just an old hippie.
Just trying real hard to adjust.

För all del.
--------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar