torsdag 22 mars 2018

Pole Warrior, the movie


2018 03 22

Ey, corpus diabolis: (the pudgy grudgy)
Jag hängde mina stavar på ryggen, som ett svärd eller ett gevär. När jag vandrade kände jag mig som  en soldat, en pultron, en vilsen krigare utan herre eller pluton.
Jag gjorde, dagen till ära, färdig ett gammalt filmprojekt.

Mina damer och herrar, får jag lov att presentera;
Pole Warrior, The Movie.

...

Soft kitty:
Vi är alla självplågare. Vi hittar bara olika sätt att plåga oss. 
Ibland är det bästa sättet att plåga sig att bara fortsätta leva. Lösningarna faller ibland rätt ner i våra kardborreknän. Ibland är jag ledsen, ibland är jag den som jag inte söker.
Den som jag inte söker, den som lever innanför mitt ansikte. Brow-bossing, jaw-boning, coarse-talking, face-planting, hair-stubborn, all in the wrong face. Ou est Soeur ? Little ball of fur.
ronronne, ronronne, ronronne.
Chaton doux, chaton chaud,
petite boule de fourrure
Chaton heureux, chaton endormi,
ronronne, ronronne, ronronne
OCH:
Om du läser det här, Soeur, sänd mig ett livstecken,
eller forever hold your tounge in cheek, behind the bone..

.. 
Man kan inte gräva sig upp ur en grop.
Särskilt inte om det är the pit of dispair.
VSB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar