fredag 23 oktober 2020

En kort kall sträcka i spc-jacka.

 

NTS: 

Magen i uppror. Närapå dearre på förmiddan. Jag har nog cancer i magen. Därför har jag gått ner i vikt. Det vore inte mer än rätt. MTP hur många liv jag har gjort sämre. Ingen har berikats av min existens just precis. Nämn en! Aha, se där! Du kan inte komma på en enda! Du heller. Och du känner mig inte ens. Inte ens i biblisk mening.
 Ah naw, it wasn't the airplanes. It was beauty that killed that beast.
 Jag var ute o gick lite i morse. En kort kall sträcka i spc-jacka. Höll inte på att orka hem. Men nu sitter jag här. (Här? visst! Jag sitter ju här!) Här kan ni läsa hur allting e' och hur det står till med både folk och fä. Beviset finns i den proverbiala pandemi-puddingen. Fast det beviset är det inte mycket bevänt med.


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar