fredag 30 oktober 2020

Dans le privé, je suis très drôle!



  

Åh, nej! Jag såg fel på klockan och steg upp redan kl 4. Trodde den var 5. Sen var jag ju vaken och visst kunde jag ha somnat om, men då hade jag riskerat att dels hamna tillbaka i mardrömsland och dels att "försova" mig, till ...ingenting. Och det är alltid så sorgligt. Så jag kissade o åt en lam standard-frukost.  Kaffe och knäckebröö. Och startade dagen sålunda någorlunda . Och sen i tissdass har jag haft en irritation i höger öga. Troligen fick jag nåt skit där när jag låg under bilen o knackade rost under batteriet. I'm too old for this shit. And that. The proverbial Rest and Re-creation of one's... soul. And that.

Men hur ska jag orka, jag olycksfödda slashas? 
Jag, med mina mjukisbyxor och min becknarväska.

A: Self-imposed asshole. What we are never changes.Who we are never stops changing.

 (Antenna-wisdom) 




Charlie Hebdo erdogan satire animation


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar