måndag 24 februari 2020

Återståenden

Fjärrstående: Alla jävla alla.
Jag går varje dag till min åtel och gråter och äter. 
Är detta dagen då krypskyttarna ligger där och väntar?
Åtel-mat är äcklig, men hursomhelst bättre än att ligga kvar i bingen utan stress och strid och långsamt svälta ihjäl.
Blärk.
Världen spricker i sömmarna. 

Och vi onanerar aningslöst bort allt motstånd. 
Ungefär som med min gamla bil, Den Svarta Faran; Inför varje nederbörd laddar jag upp den med torra wettex på strategiska ställen för att fånga upp det vatten som sipprar in från ställen jag aldrig lyckas täta. He-he-hela bilen skulle behöva en gigantisk kondom. För här blir inga barn(fynd) gjorda.
Mitt liv är en restvara.
Kom och se; förvåning lyser i mitt ansikte.

Blerk indeedy, buddy.
..


Blerky indeedy II, buddy:
..

Can't believe I/you made it this far down the page.
Kirk Douglas dog nyss, 103 år. O-o-om jag blir 103 är det alldeles för mycket o helt oförtjänt. Allt jag är, är oförtjänt. Allt är ill-gotten-gaines.

Danger, Will Robinson, danger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar