fredag 22 december 2017

Hot Ukrainian Ladies, medical marijuana

:
Ibland, kompis, ibland önskar jag att allt var… annorlunda.
Inklusive undertecknad.
Att jag slapp vara en hemlig agent i fiendeland.
Jagad av Die Hassen Genossen.
Undkommer nätt och jämnt, utan marginal. 
Only just, not by far.
   Enligt en gammal legend har vi sen födseln Ödets Nio Hundar på jakt efter oss. En och en kan vi klara av hundarna, men möter vi hela flocken på en gång är vi till slut... förlorade.
I morse fick jag ett bett i magen. Jag ruskade av mig den lilla hunden, ganska lätt.
Jag slutade på eget bevåg levaxinera för ett par veckor sen. Det verkar oklokt, men medicinen hjälper inte. Prövar nu magnesiumtillskott. Citrat. Än så länge ingen hjälp där heller. Det känns skumt att käka magnesium, en metall. Som om jag skulle krydda maten med metallpulver. Filspån.
Min tid som sköldmö är utmätt.
Jag faller på eget grepp-----+
Dessutom har en plomb lossnat.
Och min gamle fiende, Den Sociala Fobin, har växt sig starkare när jag nu är sjuk och svag och gammal.











Fantomsmärtor och mardrömmar förpestar också tillvaron. Kanske är dom allihopa medlemmar av flocken. Ödets nio hundar. Alla ylande i vinternatten.
I hurt myself. Cut myself and see my blood, wanna go home all covered in mud. I'm a boy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar