måndag 16 juli 2018

Ous et-tu, mon petit oiseau?



..
Hopalong Cassidy.

**///~

Dagens reducering #1: Toalettsittare med köttiga utväxter.
Dagens reducering #2: Stängsel runt bassänger hindrar balansträning.

Dagens Zen-visdom #1: Delarna är större än summan.
Dagens Zen-visdom #2: Du vet att du har bakat det perfekta brödet först när du förstår att det inte är du som bakat brödet, det är brödet som bakat dig, alltså finns aldrig nåt annat bröd att jämföra med, alltså.
.. 
Föröverikt; Jag stirrade för länge ner i avgrunden. Nu bakas jag av avgrunden i min tur. Det är mitt privata nollsummespel.








Avslutning: 
Gåtan glömd, svaret kvar, 
sig själv skyldigt.

.
                                           
.

Jag ser ut som kapten Värme-Bölja, som får dras med Tott och Knoll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar